o de

Som ni vet så spelar jag alldeles för mycket bejeweled.. men det finns en anledning till det. Jag använder det nämligen som terapi. Jag kan sitta o drömma bort mig i tankens värld, lösa egna mysterium jag har om dittan och dattan, inte varje gång det blir löst för den delen heller men kan jag kan få ett annat perspektiv på vad det nu kan vara. Egentligen tänker jag inte allt för mkt på spelet, att jag får mkt poäng är väl en slump mer än skill =)

Aja nu efter den senaste sessionen jag hade(nyss) så känner jag mig lite arg, tur jag ska på gymmet snart och lägga den arga energin på vikter och kroppspö istället för något jag senare kanske ångrar...


jobbigaste ever idag var ju när jag råka offklicka min "grejz" playlist från offlinemode på spotify på mobilen, så fick streama in alla låtar igen, tog ju en evighet... Men nog fan vare roligare att vara på jobbet än vad det känns att vara hemma just nu.



/IDDE - nej
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0