up to speed

Jävlar anama vad "nyktra helgen" gick åt helvete =)

Domedagsfylla av ingenting i fredags, slutade med att jag gick hem från korsta vid 6.10 och kom hem till sängen vid 6.49... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt jävla förstörd hela lördagen... men ack så roligt jag hade =)

Jävla söndajäveln har ju vare slapp nå jävulskt... vakna alldeles för tidigt, såg klart HP 5 och sen såg jag även HP 6.. good shit =) spännande nå jävulskt att 7an del 1 kmr i november, premiärvärdig NA jävulskt

Gick upp till bassram och somna på hans altan i solen, så är ju röd nått så fruktansvärt igen, efter turkiet lär jag var rödare än rödast..

typ så:


Tro på fan vi spela lika igen i den där jävla korpserien... 0-0 till 4 min kvar, då hängde jag dit den med en slängnick o jubla nå jävulskt! tro på fan dom gör mål sista minuten.... man blir ju förbäääänad. Sinkebinkens att det inte blev mer mål med tanke på lägena som brändes åt båda håll men men...mitt andra knä är pajt nu och jag har gjort storkok.

ikväll blire bio !

/IDDE - om 7 dagar sitter jag halvnaken på en balkong i turkiet med en kall efes
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0