HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haha jag är fan sämst.. förra veckan sa jag att jag är TYP IMMUN mot magsjuka.
en sak är säker, jag är inte immun.

Började känna mig lite krasslig igår men försökte intala mig själv att jag inte var sjuk, sa högt för mig själv: jag vägrar bli sjuk, det är bara töntar som blir sjuk.

Idag har jag en lite mer aggressiv ton - mot min mor... som troligtvis är haggan som smittat mig.


Jag har inte spytt, och det är bara pga att jag vägrar, sjukt jobbigt inatt kan jag berätta. Speciellt när man måste hålla sina fekalier på rätt sida om fisringen.

Drömde massa sjuka saker också. tex:
  • Jag drömde att jag var vaken och läste i aftonbladet exakt vad som hände med mig i real-tid
  • Jag drömde att det fanns maskiner för att bota sjukdomar, men bara antingen "sickness" eller "illness"(sånt vi pratar om i skolan) - sen drömde jag att X-zibit sa: Yo Dawg! I heard you like bakin' so i put an oven in your oven so you can bake while you bake.
  • Jag drömde också att jag sköt ihjäl en mårdhund.

min slutsats är att jag även har feber.



Det absolut värsta med det här är egentligen att jag har tenta imorgon, och jag skulle behövt varit på skolan idag å pluggat lite mer.


/Jowl
 
Av: Ida 2010-02-17 @ 15:37:43

Men spy!! Det känns ju alltid bättre efteråt

Av: Fjd 2010-02-17 @ 15:46:15

hahah x-zibit ägde

Av: lizzi 2010-02-17 @ 19:37:49

haha de skulle du icke ha sagt ;P


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0