Helvetes

Jag hatar bussar!

Det är inte bara att åka buss som jag hatar.. det är även att vänta på bussar!
Men det jag hatar mest är egentligen försenade bussar och töntiga busschafförer.. idag var bussen en kvart försenad när jag skulle åka å klippa mig och jag hade peppat igenom en utskällning.

Men stackarn som körde var ju helt efterbliven så det gjorde liksom ingen skillnad. Han ursäktade sig lite tafatt bara.
En annan sak som stör mig är att det inte finns telefonnummer till bussbolaget uppskrivet på busshållplatserna.

Jag sökte igenom varenda centimeter av text medan jag stog å väntade men icke! Hade jag varit en sån person som är långsur så skulle jag skriva ett argt e-mail nu. Men det skulle ju bara betyda att jag förlorar mer av min dyrbara tid.


Ajja håret blev klippt iaf.. första intrycket på klassisarna kan inte misslyckas imorgon.



/Jålle
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0