Paine

waddap neerdzzz


Första helgen för året = nykter, chips och läskfri =)

Istället har jag sopat mattan mot moståndarna i "Sverige"(frågesportspel typ som TP), varit en hjälpande hand, blive bjuden på lunch, spelat mario, glott på Birmingham - Uniteds X, spelat en sjuhelvetes med massa NHL10 och kollat på en braig film.

MEN!


Nått saknas ju.. Träning för fan! jag måste träna ikväll och där med basta! Men min trainingbuddy Peiter är ju så jävla uppslukad i plugg så jag får hitta en annan TB(fjuzz)


Imorrnkväll blire förmodligen lite brädåkning i skönvik, måste ju dra av några åk innan man åker till Kittelfjäll på torsdag


/IDDE - har inte rakat mig på över en vecka o tänker fan inte gört heller
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0