Slut

Yoo!

Slutat med onyttigheter jag, ska försöka trappa ner på alkoholen också men det vet alla att det kommer aldrig hända =) aja läsk o chips o dylikt är ju gone... Snabbmat också.

När jag trappar ner med något måste jag ju öka något annat så träningsmängden kommer öka markant. Att leka flyttgubbe igår satte för grova spår, fick ju fan träningsvärk! o nu efter simningen har jag nått så fruktansvärt ont i vänster arm, men det går väl över antar jag.


/IDDE - lets läsa snabba cash
 
Av: balta 2010-01-04 @ 21:17:15

Jag gav mig själv samma löfte plus att köpa ny bil under året. Jag är nästan fet :S

Av: IDDE 2010-01-05 @ 12:17:13

inte så mkt till löfte från min sida.. mer att jag ska vinna kryssningshelvetet =) och ja du är nästan fet :D


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0