VL

Då vare söndag igen då

  • Veckans Vecka - Inte bara 1 utan kortvecka med uppehållsdag på onsdag också
  • Veckans Medalj - Brons i JVM
  • Veckans Synd - 2 öl + chips o nötter på hockeyn i torsdags
  • Veckans Lag - Det jag och fjudas bildade under sällskapsspels-fredag
  • Veckans Utlästa - Snabba Cash
  • Veckans Dyra - Ramlösa på max á 17 spänn
  • Veckans Bästa Film På Bio - Sherlock Holmes
  • Veckans Bästa Film - Brothers
  • Veckans Tänkta Men Ej Gjorda - Längdskidpremiär, läju bli till veckan kan ja tänka mig
  • Veckans "oj" - När IDDE körde mot rött
  • Veckans Låt - Den gamla godingen Lighthouse Family - High har återfått mina örons uppmärksamhet
  • Veckans Bild - se nedan
  • Veckans Låt 2 - Den vi hörde i bilen natten till lördag som ingen vet vad den heter
  • Veckans Citat - "Det var några märkliga situationer där ute i dag. Linjedomaren vinkade för offside vid vårt mål. Offside vid ett självmål? Jo, jag tackar" - Sir Alex Ferguson
  • Veckans Höjda Näve Samt Jubel - Då fbk gjorde första målet mot tik
  • Veckans Hiphop - Svensk
  • Veckans Snabbleverans - Flagga från manutd.com dörr till dörr på 2 dygn, det kallar jag expressfrakt!
  • Veckans Funna - Näääk @ spotify
  • Veckans Saknade - Egen bil /jowl
  • Veckans Helgfärg - Vit
  • Veckans Läggdags/Uppstigningsdags - 06.00'ish / 16.00'ish
  • Veckans Vill Ha - Trivial Pursuit






Mystiskt rivmärke efter nyår på jålles rygg





/Bowzers

 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0