Tyskland

Salve!

Eftersom mitt nyårslöfte till mig själv var att åka utomlands 3 gånger så måste jag ju åka utomlands igen. Har ju varit i USA och Turkiet iår, vaju tänkt att det skulle firas jul på Gran canaria men så blev ju inte fallet :/

Vad gör jag då istället?
jo jag följer med offe och ogge på deras köpa sprit-resa =) så då blire ju 5 länder på ett år, vet inte om det räknas som att åka utomlands med genomkörning av Danmark och mellanlandningen på Island iofs.

Idag jobbade jag över tack vare att offe deala till sig att vi skulle få sovmorgon imorrn =) så blir jobb 8-12.30 imorrn, inte allt för jobbigt =)

Nu skaja dricka Budweiser och käka popcorn till robinson


/IDDE - puss
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0