VL

comeback mä listhelvetet

  • Veckans JAAAA!! - Chicharitos första CL-mål mot valencia
  • Veckans Bittra - Sunderland - United 0-0... evight less på dessa likamatcher
  • Veckans Oplanerade - folkölsfylla på lördagkväll
  • Veckans Utskåpning - När jag spöa balta med 14-3 på NHL
  • Veckans Tråkiga upptäckt - När man spelar online på NHL måste man ju spela på standard matchtempo, jag som spelar på maxtempo.. nu måste jag ju lära om mig på standard :(
  • Veckans Slappa - Inventering på jobbet
  • Veckans Antal Träningspass - 5, kan nog bräckas till veckan
  • Veckans Köp - Doppresenter, Slips och Proteinpulver
  • Veckans Känsla - osäkerhet
  • Veckans Låt - John Mayer - In Your Atmosphere
  • Veckans Irritation - Bögeriet på sopranos
  • Veckans Asroliga - http://www.youtube.com/watch?v=i5_-kAe8nVE
  • Veckans Fail - Alla sportbets gick ju som åt fan, förutom i onsdags då jag fick 11 rätt på Europatipset(298:-)
  • Veckans Söndagsmiddag - Luft
 
Av: Per Jöran Lennart Nilsson eller Deader 2010-10-04 @ 18:19:59

Fotbollsnörd

Av: IDDE 2010-10-04 @ 19:11:00

guilty as charged


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0