DyngfyllemästarN

pazza pazza...


Fan så sliten jag är efter 2 dyngfylledagar :D men nu är det gjort och nu skare va alkoholstop ett tag, vilket lär vara sjukt skönt och välbehövligt.
Kul har jag iaf haft, lagfesten i fredags var ju så sjuuuuuuukt jävla askul =) lite synd att vi inte fick beställa in dom där 81 shotsen som vi försökte. Drack nog tillräckligt ändå skulle jag tro. Stå i Sundsvallsklacken igår var ju en upplevelse det med, sen spöa jag ju allt och alla i NHL10 också.. måste fan ta o beställa NHL11 snart, kmr ju om 11 dagar så.

Men jag har fan varit hurtig idag och lagat 4 matlådor carbonara, så nu slipper jag bry mig om att göra luncher till veckan.

nu kollar jag på In Bruges och har ont i magen

Imorrn börjar nyttighetsperioden! träning nå jävulskt och inge läsk, fulkäk, godis, chips eller alkohol


/IDDE - puss
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0