Frisk?

tja!

tror jag är nästintill frisk nu... har både ätit frukost och lunch idag, det har ju inte hänt sedan i fredags troja, iofs blir ju lunchen frukost på helgerna vanligtvis. Har tillochmed diskat bort all jävla disk jag hade, vaju inte direkt lite det heller!

Halsen är betydligt lindrigare smärtmässigt. Så imorrn och på lördag blire jobb, kung att det är beordrad övertid på lördag så pengarna jag förlorat på att vara hemma i veckan jobbas igen direkt + att det blir mer över =) Missar nog Uniteds match dock :/ men vi har ju fått en ny jobbdator har jag blivit varse så den kanske klarar av att streama.

Ingen jävla alkhol kmr jag dricka i helgen heller, känns ju rätt dumt om man ska ut o ränna efter att ha legat däckad i flera dagar..

Funderar på om jag ska gå ut och gå en sväng och känna efter hur det är med flåset, blev ju helt slut igår efter knappa 20min ute i luften.


sjukt jävla tråkigt det är hemma just nu också! suger ju det här


/IDDE - snor på sig snökedjorna
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0