Tisdawgh

hej

Askul på boda borg igår, men det fick ju kroppen känna av idag iaf, satan så ont i fotlederna och knäna jag har!

Crawl måste va det jobbigaste "questet" där, evigt krypande och knäskavande! Blev så jävla arg på den där jävla banan så vi var tvugna o klara den! Rats vaju en annan CP-bana som involverade en jävla massa krypande, men nog fan tog vi oss ända i mål på den oxå ;D Sen tog vi 12 till av bara farten :D Helt själva fick vi vara där oxå så inga köer och blockande =)

Igår var jag helt offline iaf i huvet, gick omkring och trodde att det var söndag hela dagen...långhelger spökar till det i hjärnvattnet på mig. Från början idag på jobbet kändes det jävligt måndagigt pga av det där, vaknade fan inte till förän 14-tiden, var så jävla hängig. Hade egentligen tänkt att jobba till 19 men var så jävla seg så åkte hem normal tid och panerade fisk istället =)

Nu har jag varit på snaskerian och köpt chips o dipp, ikväll vankas det stormatch! Real Madrid - Milan, Cristiano v Zlatan osv osv...


/IDDE - intressant uppsving på besökarstatistiken igår

 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0