Spikarna

igår runt 00 fick jag ett sms av orre som löd: Tja! jag åker till stugan nu, ring mig när du vaknar så kör vi wake!
Jag slog upp mina blåa runt 11.30 och började ringa orre vid 12-tiden för att få tag i karln... jag och finland som också skulle med ut till spikarna ringde stup i ett i en timme utan att få svar.. till sist bestämde vi oss för att åka ut och väcka han ur sin dvala.
aja vi fick iaf tag i honom, han hade vare ute och åkt båt med diverse släkt(fader + flickvän, farmor och farfar) och hade inte hört telefonen pga båtljud/stereo.
För att få bättre våg fick oskars släktingar följa med och agera tyngder i båten =) och de funka helt perfekt, flög på riktigt bra..
Finland var iofs kanske inte den bästa på att "åka" men man kan ju inte klandra honom eftersom de var första gången, jag kom upp på mitt 8e försök första gången jag åkte, han försökte bara 6 gånger innan han lessna =) så han har ju 2 gånger på sig nästa gång.
Men Jag, Svesse och Oske åkte i fin stil som ni kan se på bilderna :D även finland fastnade på bild









jålle var inte saknad idag
/jojje

 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0