uselt buselt

yo. idag var jag med linnea.. hon har köpt super smash bro's: brawl till sitt nintendo.
det väckte lite minnen från några år sen när jag och hooddarna satt en hel sommar med det förra supersmash spelet..
lätt bästa fightingspelet om man är mer än 2pers och har stor tv.

vi såg en film också- sämsta filmen jag sett på länge. Ping Pong Kingen.. det var en rolig sak med filmen- det var tjejen som satt å ritade sensuella bilder i sitt lilla ritblock..



typ såna.. men hon ritade inte med färg.
..fan den här bilden påminner mig om att jag inte varit på gymmet på ett tag.. bögigt nog

cowabunga!!

/Jålle


 
Av: Mariell 2008-08-08 @ 00:37:53

Ping Pong kingen. djuplodande film... hehe


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0