Whadup E?


Tränade längst av alla idag jah !

Dödade magen på 2 vis.. först med vikter och diverse övningar sen trampa jag död på 750 kalorier ! :D
Hela min "trampsession" vaju fucked up.. la upp nya mål för mig själv hela tiden.
Döda 500 kcal.. ne, 3500 steg.. ne, 250 floors.. ne, 300 floors ne.. till sist gav jag mig på 45 minuter och 5000 blanka steg istället.

De jobbigaste var att jag körde med fläkten avstängd(blir så jävla kallt med den blåsandes) men när jag hade kört i ca 27 min så kom de in världens peppade tjej in och slog på fläkten och brassa av 160 steg i minuten.
Då blev jag ju kall igen och fick kämpa vidare na jeavust för värmen igen. Gick ju bra ändå...


jålle även fast jag inte såg mysterie-kvinnan så vet jag att det är Nadja om de va "hon den söta" du har snackat så mycket om !

imorgon äre sovmorgon och kort-dag 8-12.30 weeeeei
/IDDE
 
Av: jålle 2008-11-27 @ 21:39:06 http://cowabungaalltso.blogg.se/

vadå SÅ MYCKET OM.. nu fåru gerej

Av: Anonym 2008-11-27 @ 21:39:28

+ snackat.


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0