Dagbok


Medans joel är ute o spöar lungor och diverse, så har jag nyss kommit hem från en räd...

Var först med Peran som hade spenderarbyxorna på sig, Vi for till Mediamarkt på jakt efter nya prylar, det blev en drös Blurayfilmer och en Sodastreamer..
Sedan for vi och spöade magen med en Kebabtallrik på BlåGul.. lätt bästa kebabN i stada.
Balta kom och hämta mig och vi har nu precis styrt upp alla papper och biljetter osv inför resan, peppet bara ökar o ökar känner jag !!

Måste sluta upp med onyttigheterna snart på allvar... de är för lätt att synda, någon måste fan säga åt mig på skarpen och/eller hota mig för att de ska funka troja !
Imorgon måste jag iaf döda kalorier på trampis känner jag ! Borde egentligen ta ett varv i joggmunderingen men har noll pepp för de...

Lev väl
/jojje
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0