Hjärt och Lungcancer

Seeeeeeg dag idag idag idag idag...

Kunde inte sova i natt, blev kanske 3 timmar total sömn.. sen jobba jag 9 timmar inte så jävla skoj de ska ni veta, gick o hade ont i hela torso, det var ungefär som att ha cancer i hela kroppen.

aja när jag kom hem var jag sjukt trött så jag såg entourage, fick spö av jålle i patiensduellen för första gången, vråla i mig godiset som var kvar och "powernappade".
Vakna nyss och är sliten som fan, fåse om man orkar snida på sig träningsdressen och ta ett varv i de fria eller om jag skippar de totalt ikväll :/


må gud vara med dig
/jojje
 
Av: balta 2008-10-13 @ 20:09:04

stackars dig, du som har cancer å allt. Tänk på mig som är utmattad

Av: Hammer 2008-10-13 @ 20:31:08 http://indiepop.blogg.se/

träning går före allt!!!


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0