jag ska lära er..

Konsten att utnyttja systemet.


Steg 1(kan skippas):
Efter gymnasiet, sök första bästa universitetslinje eller annat som ger CSN-bidrag.
Deala åt dig billiga begagnat kursmaterial, därefter följ strömmen och gör inte mer än du måste.
Steg 2:
Hoppa av och skriv in dig på arbetsförmedlingen.
Chilla 3 månader framför datorn och gå vidare med arbetsförmedlingens program: Jobbgaranti för ungdomar.
Steg 3:
Skriv på papper, skicka in, vänta.
Steg 4:
Håva in degen.

^^ Sådär kan vem som helst göra om dom vill..

Nu äre inte riktigt lyxliv man lever på det här sättet om man inte kan vända på en 5-öring 3-4 gånger (vilket jag kan iofs)
och jag hade hellre jobbat, tillochmed gratis om det kunnat leda till jobb lite senare.
Men nu äre så att jag har 3k på kontot och allt är fett laj!


FEST I HELGEN ELLER1!!!???????



/Jålle - cashman
 
Av: karran 2009-02-25 @ 23:21:51 http://karrobajs.blogg.se/

men fyfan för dig! fest somfan

Av: balta 2009-02-26 @ 00:04:41

Living the dream! Du kan ju äta precis vad du vill..tex röror.


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0