Kenny o grejer

waddup!

VI + peppeboy va o såg Kenny Begins igår! riktigt rolig film måste jag säga, snygg tjejhuvis också! och det uppskattas ju alltid =)

Idag har vi haft inventering på jobbet, vaju skönt fram till halv 11-snåret då jag inte behövde räkna nånting men sen jävlar i mig fick jag räkna jag med. Askul o räkna skruvar o skit!  hade en skön låda med nå metallplugg lr vafan det var som de låg 583 st i, vaju nästan så att jag fick migrän igen :/ Men sluta tidigare de fick jag ändå serröh

Snart ska jålle hit så ska jag laga mat åt han sen styr vi kosan mot MediaMarkt för diverse inköp av nöjesapparat. kan nog både bli spännande och dyrt tror jag.


/IDDE - Wollie Bollie max 12
 
Av: jålle 2009-03-26 @ 17:02:16

tjejen hade rätt frisyr om vi säger så..


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0