Visst vi gört

tur för dig att vi gillar dig lione annars hade vi inte gjort de här =)

Tre jobb jag har haft: Telab o permo.. väntar på 3e

Tre platser jag har bott på: 1 place, boozhooden born and raised

Tre saker jag gillar att se på TV: United, Inter och humor

Tre favoriträtter: Grillat, kinesmat och taccos

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: Jackson hole, Manchester/Old Trafford imorrn kring 19.45 lokal tid och Seychellerna

Tre personer jag utmanar: Mikaela, hanapee o karrobajs

/IDDE


♥ Tre jobb jag har haft: Sommarjobbare - SCA. 3 olika år så jag antar det räknas.

♥ Tre platser jag har bott på:
Bosvedjan, Tokyo, Berlin

♥ Tre saker jag gillar att se på TV: It's always sunny in Philadelphia, Skavlan, Man U.

♥ Tre favoriträtter: Chips, godis, glass.

♥ Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
Random-afrika-land, London(inklusive tåg/flygbiljett för imorrn till Manchester), Månen.


och jag känner mig inte ett dugg utmanande men känneru för att göra den här astråkiga grejen så gört bah!

/Jålle
 
Av: linnea 2009-03-10 @ 18:05:12 http://linneayo.blogspot.com

men suuuuuuuur då............

Av: karro 2009-03-12 @ 12:50:43 http://karrobajs.blogg.se/

DONE


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0