fett

-amen tja!

-välkommen hem jålle!

-tack.

-har du haft en lång dag eller??

- ja som fan, jag klev upp astidigt för jag skulle lämna in mina föräldrars bil på service och sen skjutsa mamma på jobbet och efter det skulle jag till Ortviken för en introduktion!

-jahaaaa.. skulle du till din praktikplats direkt efter det då eller??

-ja precis, jag skulle vara där halv 12 men jag åkte dit tidigare för jag gillar stället :) och sen skulle jag jobba till 21 men jag behövdes inte nu på slutet så jag fick åka hem 1 timme tidigare idag igen.

-jahopp! Kan du inte berätta något om hur det är på praktikplatsen?

-njääe.. inte direkt tror jag, det är egentligen ingen som förklarat för mig om vad jag får prata om och inte. Det var en trevlig dag helt enkelt, jag spelade monopol med 2 stycken litegrann.. vi slutade dock INNAN jag fick chansen att vinna.
lite besviken över det. närå! höhö :P



nu - WWW





/Jålle

 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0