jålles drömbok

Jålles drömbok
090930 Kapitel 732:


Inatt drömde jag att jag åkte longboard med Adrian Nordlund och Lena Sandströms son i en sjukhuskorridor men stack snabbt som fan när jag såg på en lapp att dom skulle ha ett kunskapsprov 02.00.

Jag drömde också att jag var å fiskade och hörde massa oväsen, så jag fiskade upp en 1.5meters lax och gick bort till oväsenmakarna och slängde laxen i vattnet och tänkte "höhö! det där borde tysta ner asen".
Istället blev jag fångad av det där bläckfiskmonstret som är i vattnet utan för Morias gruva i Sagan om Ringen.


/Jålle
 
Av: jesper 2009-09-30 @ 17:51:49

vad knarkades?

Av: jålle 2009-09-30 @ 19:25:26 http://cowabungaalltso.blogg.se/

inget! im clean as a whistle.


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0