Fre

slött på jobbet na jävulskt idag...

Spelade rinkbandy efter jobbet i Eon, satans så kul det är men jag är ju föfan för lång för den där sporten, alldeles för korta klubbor.

Mitt i tvättstugan nu. Även att lamphelvetena vägrar lysa för mig.. jävla censorhelveten, fel att ha en vanlig knapp bara?

Gjorde en rejäl ladd carbonara nyss, middag + 4 lådor blev det så nu kan jag bli mätt nån dag framöver här =)

Blir lite förfestande ikväll, när de andra går till krogen går jag hem och lägger mig =) det är planen iaf.... läju sluta med att jag kmr hem askalas vid 04.

Ska upp 06 imorrn och åka till vemdalen, fåju sova i bilen påväg upp! Ska inte köra en meter!


/IDDE - puss
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0