oh hej

Ett jävla galej igår iaf! röjde D-golv på stads nått frukansvärt, jag och andree röjde så hårt så att vi halkade och landa på rövvah mitt upp i vev-sessionen.
Lite punkter från kvällen:
  • Ölsulningsförfest
  • Pengaspendering nå jävulskt på diverse drycker på krogen
  • Onödig inbetalning av inträde på Allstar, 150 spänn, va där totalt kanske 45 min och spela bort kosing på BJn
  • Hamburgesulning på max, satan va god tacodippen är..
  • Efterfest Nr 1 vid mopedochmotor, hade ju dött av ganska bra där
  • Snö park our påväg till efterfest nr 2 med ett snott lådvin
  • Vinsulningsefterfest, jag somna i stolen(finns på film)
  • Hemvandring i snöyran, hemma 5.57, ett dygn innan jag ska upp igen för att arbeta =)

Idag hare ju vare onepieceläge hela dagen ungefär, måste laga nån slags mat så jag har matlåda imorrn, men det saknas ingredienser till det jag vill laga, så det får väl bli pytt då =)

/IDDE - trevlig helg!
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0