12H

GAAAAAAAWHWWAHEEE!!!

Fan va jobbigt det var att jobba 7-19 idag :/ därför skaja unna mig att se på Snabba cash med en pago!

mucho del stuffos har jag o göra den här veckan också.. kan ju se själva

Tisdag - jobba as usual, simma o se derbyt
Onsdag - 12h jobb igen :/ o träna efter det..
Torsdag - jobba as usual, simma o börja packa ner mitt liv i lådor
Fredag - jobba ass usual, simma alternativt spela rinkbandy.. ingen kvällsaktivitet, funderar på att dra ihop en skridsko-session om intresse finns =)
Lördag - jobba 7-15.30, se united och sen dö
Söndag - Innebandymatch


Planera philippinerna med fellow travelers måste jag göra nån kväll också..


/IDDE - nyduschad
 
Av: balta 2010-01-19 @ 12:07:30

vilka åker?

Av: IDDE 2010-01-19 @ 15:05:18

Jag, ogge o esslopesslo

Av: jonasa 2010-01-20 @ 18:29:17

Ta med present(er) till mig. hört att dom har relativt låga priser :DD:D:D:D:D:D:


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0