Vad jag ska göra framöver

Ungefär nåt sånt här kommer den här veckan och nästa se ut. orkar inte skriva upp alla aktiviteter.


Tis - stadsvandring (tror jag skippar för jag har bott här hela mitt liv)
Ons - Mingelkväll (dvs supning)
Fre - Skattjakt (dvs supning)
Lör - Pubrunda och Hawaiifest (dvs supning)
Ons - Caps (dvs supning)
Fre - Sittning (dvs supning)


Ser nu i efterhand att det inte är så jobbigt egentligen..
Men ni får komma ihåg att jag ska orka upp till skolan alla dagar också!

Nollning på våren är dock inte lika actionfylld som på hösten.


FÖRRESTEN SÅ SKREV JAG PÅ KONTRAKTET FÖR LÄGENHETEN I KORSTA IDAG!!!!!!!!!!
Betalar för den imorgon och får flytta in 1 mars!



/jowl
 
Av: jonas 2010-01-19 @ 12:06:18

Grattis till ditt nya boende. kostarendärdå? TUSENSPÄNN!

Av: jowl 2010-01-19 @ 14:25:28 http://cowabungaalltso.blogg.se/

85laxar i en laxask



och 2.5 laxar i månaden

Av: jonasa 2010-01-20 @ 18:27:52

Snacka om laxar. ibland kan du skicka åt dom en torsk eller braxxxx

Av: jesss 2010-01-22 @ 12:50:42

härligt!!


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0