?

Favoritcafé: Något sådant har jag inte
Favorittidning: Ptja, jag läser ju aldrig någon tidning men Larson eju skoj!
Favoritplagg i garderoben just nu: öhm, kanske skulle kunna vara mina nyingjutna chinos eller NY Devils tischan
Vanligaste färgen på mina kläder: ehm rött eller svart
Sminktips till allmänheten: Sitter tyvärr inte inne på något sådant
Mitt rum kan beskrivas som: Tråkigt
Mig själv med tre ord: Awesome, snygg och händig
Jag tränar: Simning, innebandy och soon football aswell. Händer att jag tar en löpsväng nångång också..
Jag ville bli när jag var liten: Hade jag ingen aning om
Nu vill jag bli: Fortfarande ingen aning om, men sjukgymnast verkar lockande
Humör just nu: Trött och hungrig
Är det nåt du absolut inte äter: hell yes! Bearnaise-vider-sås, lakrits och senap
Hur många kuddar sover du med: 4
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Sparare eller slösare: Slösare NA jävulskt
Bästa film: Shawshank Redemption
Hur många barn vill du ha när du blir stor: dos por favor
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Så innåt
Största svaghet: Kan inte säga Nej.. ever
Det här är jag bra på: Andas, Skratta och Hetsa
Chips, morötter eller godis? karra
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Nja rätt välstädat ändå
te Kaffe, te eller inget? Te eller kaffe karlsson
Har du en besatthet? njao skulle vara tuggummi då


/IDDE - det kokar över..
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0