Sick of being sick

ouch!

så jävla less på den här sjukdomen som har slagit ut mig helt, inte ens snön har piggat upp mig även om jag var ute o tog en promenad i yran förut. Blev helt slut efter den så försökte sova en sväng, gick inge bra så jag lagade mat istället, åt ungefär 1/3 av det... satan  vad vikt jag måste ha tappat det här dagarna, synd att jag inte har någon våg.


Hoppas att United spöar skiten ur City ikväll så att man kan glädjas åt något =) Menre ser ju inte så ljust ut då även de har sjukstuga och en jämarns mkt skador

febern har ju som vare nere hela dan men känns som att den är påväg tillbaka igen :( och halsen blir då fan inte så mkt bättre den


/IDDE - Love me a cup a joe's
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0