TBX

Min dator har ju aids och grejer så att msn funkar inte, istället "måste" jag använda ebuddy... det roliga med det är att alla kontakter som man har tagit bort men inte blockat är kvar =) satan vad mkt mer folk det finns på min msn-lista nu =)

Igår gav jag mig in i allvaret med jobb och träning, blev ju helt slutkörd när jag kom hem hungrig som ett as efter träningen och med ett stort diskberg leénde mot mig. Dödade disken och lagade mat sen tog jag soffläge och blundade, när jag öppna ögonen igen hade det nästan gått 1.5h.. sjukt sliten.

Var vaken i 2h till innan jag gick o la mig 22 och somna typ nästan direkt, fick nästan 8h sömn, var ändå helt förstörd imorse som vanligt. Det gör ju inte så mkt, inte direkt så att det är mkt att göra på jobbet dessa tider, varför vet jag inte.

Har julfest med jobbet 17e dec, det kan ju bli trevligt, frågan är ju om jag ska bjuda med mig nån(vem?) eller gå solo.. haju som inte gått solo nån av det föregångna gångerna. Kan ju vara en upplevelese det med...

Nä nu måste jag gå på affärn och köpa juice och nått onyttigt kanske, är ju ändå vilodag idag


/IDDE - mjaiu
 
Av: balta 2010-11-17 @ 06:55:40

Så länge vi kommer mötas upp på stan för att fortsätta läskandet är jag nöjd!

Av: IDDE 2010-11-17 @ 17:02:36

jaja det är inga problem! :D


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0