Söndag

förenat nytta med nöje idag jag..

Sett 5 avsnitt av erik och mackans nya program "99 saker man måste göra innan man dör" samtidigt som jag har diskat nå grönjävluskt med disk, dammsugit och skurat golvet på nederplan. Har dessutom kört och hängt 4 tvättar!

Tittat på HP7 del 1 också

Spelade en innebandymatch utan avbytare också.. torskade med 1-5, jag gjorde iaf vårat mål men fick en 2 minutare för "hårt spel" när jag sänkte en som förtjänare ner i sargen 20 sek efter mitt mål. Kanske kan kallare för sen målgest... =)


Frågan är ju varför telia har bestämt sig att ta bort TV11 för mig? bliju inge BBlive idag för mig eh! får väl helt sonika se klart S2 av BMS istället



/IDDE - det var inte igår
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0