Time to get vuxen

Tjofadderittan lambo!
Är ju varsling på jobbet... är väl en 60-40 chans att jag får lämna då det är "sist in först ut" som gäller med reservation för kunskap o shitt...
Så nu måste jag ju antingen skaffa ett nytt jobb(hur lätt är derå?) eller börja plugga(oooooooooooorka!!!). Har faktiskt en liten plan på att starta eget men då måste jag nog ta o läsa lite mer företagsekonomi först... Det dock som känns mest lockande är att göra en säsong i Åre och det skaja försöka lägga störst energi på att försöka lösa.
Tråkigt med vardaglig förändring som fan, men det är nog fan precis vad jag behöver, så jag börjar bete mig som en 23 åring istället för en 15 åring med pengar...
Jobbigast idag är ju att jag inte får igång gamdatorn som stått i en garderob hemma hos mamma o pappa i 2 år... kmr bah till bios, fattar ju jag noll av. Haju grejer där som jag behöver... Men man kanske kan ta ut hdn o plugga in den i dattan lr nått, inte fan vet jag hur sånt funkar och PP svarar inte.





/IDDE - Måste packa nu.. skaju till Åre imorrn
 
Av: Emma Lannebrink 2011-09-02 @ 18:58:39 http://lnbrnk.blogg.se/

Underbart att se en kille som bloggar! Det är för få av er.

Keep it up!


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0