Arbetslös

hej hej hej!
Längesen jag skrev något här, har väl inte haft nå intresse för det direkt. Nu har jag ju blitt av med jobbet due to varsel så jag tänkte köra en liten arbetslöshetsblogg för att ha lite struktur på mitt liv. Så att jag inte bara sover och lökar hela dagarna, vilket jag säkert kommer göra ändå. Men känns som att det här blir ett bevis för mig och andra att jag gör någonting vettigt brevid jobbsökandet.
idag har jag iaf:
  • Vaknat vid 10.30 bakisstyle
  • Gått till arbetsförmedlingen och skrive in mig och skaffat A-kassapapper
  • Käkat lunch på baggan
  • Varit på möte med min jobbcoach
Ikväll blire ju fussballträning, läju bli förbannat skoj!
Imorrn skaja försöka gymma 2 gånger en gång typ vid 7-8 tiden och den andra runt lunch 11-12.
För övrigt så ser jag ju hela december som en slags "deffmånad" då jag inte ska dricka så mkt alkohol och äta sundare i kombination med mycket träning.
/IDDE - puss
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0