jaha..

HSB skulle ju komma hit mellan 7-16 idag så var ju tvungen att lägga mig tidigt igår så att jag skulle orka upp till 7 och det gjorde jag!


De kom väl runt 9 och åtgärdade diverse... När de hade gått så gick jag iväg på gymmet o lekte lite.
Såg alla serier för dagen:
  • Community
  • The League
  • Its Always Sunny In Philadelphia
  • The Office
  • The Big Bang Theory
såg det exakt i den där ordningen, dont ask me why, just did...


Vid 12-snåret hämta farsan upp mig så jag kunde låna hans bil för att åka ut till Eon Arena för att spela rinkbandy och bli helt tvärslut! träningsvärk i hela kroppen just nu. Så jag gick till bolaget och köpte 6 öl som tröst till mig själv, frågan är ju om jag ska dricka dom ikväll eller ge fan it... =) skaju ändå upp typ 8 imorrn o spela innebandycup hela jävla dan


/IDDE - puss
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0