mooff 14

Livet går vidare i träningens tecken! 2 pass igår och ett idag, kände att kroppen behövde vila så blev bara ett pass idag. Spinningen igår var alldeles för jobbig! mest därför jag bara kör ett pass. Är ju t"räna tre gånger torsdag" imorrn så det tar ju igen lite =)


Vare på lite julklappshunting idag både i birsta och på stan med baltabus, vet vad jag ska köpa till alla förutom 2.. resten är safe iaf. Så allt det där styr jag upp den 23e =) For till boz o käka hos mampappa efter det, gött!


På fredag skaja på permobils julfest, kommer ju bli intressant nå jävulskt eftersom jag inte själv fick gå! går som Nicklas respektive istället :) men men läju bli askul ändå

/IDDE - puss
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0