@ janus

Fick ett mystiskt skärsår i tummen på gymmet idag... märkte det inte förrän i duschen dåre sved till. knepigt värre.

vilken jävulskt hurtig gubbe som löpte brevid mig på bandet... när jag kom så hade han löpt i 49 min redan, han löpte 1h sen satte han sig på cykeln och veva på. Jag sprang klart min 45a och gick ner o pumpa, han kom ner efter ca 30 min.. så han läju ska ha kört 45-60 min på hojen också. Så vill jag också göra! men jag orkar inte :/ måste börja köra hårdare troja, måste skaffa nån slags hållare till telefonen så att jag kan lyssna på musik när jag löper. Det är ju rätt tråkigt att springa och glo på mutead tv liksom...


vafan ska jag äta till middag då?


/IDDE - messed up
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0