Janus

brakk brakk!

Jojje har tråkigt,,, så tråkigt att han har diskat och lagat mat som kvällsyssla. Jag måste städa hela satan här imorrn såre ser respektabelt ut när man får gäster som kmr grisa ner det igen =) Imorrn blire kung på rinkbandyn med 2 målvakter och nyslipade gricker!

På lördag blire en jävla lång dag iaf, först jobb 8-13, derby 13.45, himlabadet 16-19, käka på biteline sen födelsedagsfest/flyttahärifrånfest. Kmr ju bli nå jääääääääävulskt roligt!! jag ska se till att inte dricka allt för mkt, så att jag klarar av hela kvällen =) 7 öl har jag, det får räcka hela dagen.


Jag gillar hur jag har fått en del på jobbet att börja säga "på jaaaaaaaaaaaaaaanus" =) never gets old.


har äntligen fått alla The Office avsnitt, så nu skare nötas nötas nötas!


/IDDE - ljuga är inte bra
 
Av: Fjd 2011-02-11 @ 12:20:37

janus?


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0