Förgyllene ögonblick

Inte är det svårt att komma till skratt när man har vänner som balta. Grabben är nere i Falkenberg och jobbar denna vecka så han njuter, bor på hotell och käkar ute varenda måltid.

Så jag skicka ett sms och fråga om det skulle bli en platte ikväll. Fick svar att nä minsann ikväll skulle det bli finkäk på Gustav Bratt och att han var påväg dit..

20 min senare får jag detta:

Vilket jävla lirarställe! :) Blir pepparstek till farsan!
åhåhå nu kom det in lite bröd och smör med en aptitretare ala skaldjursröra på en mjuk bit bröd.
Tredje dejtenställe! :)


hahaha så jävla roooooooolih :D

Får käka toast och ostbågar till middag jag, fick ju iofs oxfile och klyftpotatis av morsfarsan som tack att jag skotta deras tak förut idag, såre går ingen nöd på mig inte


/IDDE - nu kom ett MMS på maten... "annat än ostbågar detta ;)" haha jävla svin =)
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0