sunday funday

Hola!

satan vad trött jag var igår efter laserdome(kom även sist), somna på soffan till next friday.. vaknade vid 22-nånting, borstade gaddarna och gick o la mig.

Leker i tvättstugan idag, som vanligt eju ena maskinen paj så allt kmr ju ta så mkt längre tid...annars rätt späckat schema idag, först se Sunderland - Newcastle vid 13, träna efter  det om jag orkar.. Sen jävlar blire Spurs - United, jävla tuff bortamatch det. Och ikväll börjar ju Solsidan säsong 2 åh! Fast jag har ju redan sett det avsnittet, men you know me jag kan ju se vissa saker 100 gånger utan att bli less påre! Andra saker typ Buried, räcker det att se 10 minuter av så är man ju spyless.


/IDDE - all for now you jeebrooneis
 
Av: Linnea 2011-01-16 @ 11:22:37 http://mylifeaslinnea.blogg.se/

Längtar efter solsidan! Så sjukt kul! :D

Av: balta 2011-01-16 @ 21:34:54

Buried äger !!


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0