Vård

Min tänkta löpsession på gymä fick ett abrupt slut då benen börja värka nått så blåjävulskt(nytt favoritord) efter bara nån min, krigade på 10 min innan jag insåg att det inte var värt att springa vidare med smärta. Pumpa lite bröst/axlar/biecep istället och gick hem.

Skulle behöva någon slags vård, typ massage eller en bentrasplatation kanske. Min personliga massös har ju det "lite tight" den här veckan, vad nu det betyder. Så får väl söka mig efter nån annan med skills omre inte tightar upp sig


/IDDE - Adept - The Lost Boys = awesome
 
Av: Peppe 2011-03-03 @ 20:09:59

va händer med benen dina?

Av: IDDE 2011-03-03 @ 20:40:29

ja det är ju nån eller några som obviously vill jävlas med mig... men jag misstänker dåliga arbetsskor som största boven


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0