Young, wild & free

FYFAN!!! va kul det var i ramundberget!
Bästa puderåkningen jag varit med om nånsin! skönt att vi kom upp på natten och då föll snön så fint sen snöare fan i 2 dygn, så blev ju bara bättre o bättre! Andra dagen var lite jobbig för då vare snöstorm hela dagen.. as bra åkning dock men sittliften kunde inte köras för det blåste för mkt, Tråkigt det för var bäst åkning där :/ men hann mä 2 grymma åk iaf innan liften stängde. Sista dan sluta det snöa men då vare -20 grader, bra åkning som fan men shit vad kallt det var!

Summasumarum så vare ju lätt bästa åkningen jag nånsin varit med om, sista april helgen i Åre var nästan lika bra! men då vare ju typ 10+grader och awesome offpist på västskutan, lite skillnad på snön om man säger så =)

Nu måste jag knalla bort på swedbank o lösa in en check jag fått från akassan, fråga mig inte varför dom kör en utbetalning från 5e januari? as weird
/IDDE -  puss
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0