AYIA NA SÅ JÄVULSKT!!

om 12 timmar sitter jag på flygplanet med Peppe, Fjudas och Balta.. jag kommer troligtvis vara i sovställning eftersom jag av nån anledning har börjat vakna jättetidigt..

idag har varit en ganska skön dag.. det enda lite jobbiga var då jag packade mammas pappas kappsäck och märkte att jag inte hade tillräckligt med kalsingar- så jag åkte ut på Birsta å tjackade 4 nya.
Standardsöndagsmiddag= söndagspizza och standard aktivitet då det är säsong, nämligen PREMIER LEAGUE!!!

äntligen.. favvohobbyn att sitta å skrika i soffan med jojje och balta. tyvärr vann vi inte idag.. mjukstart med 1-1 ganska hyfsat endå- vi fick se nykomlingarna litegranna (det är Manchester United vi hejar på om det var oklart...)

ni får hålla koll på jojje nu när jag är borta så han inte pajar bloggen helt å hållet..

hare skönt i regnet.

/Jålle
 
Av: Mariell 2008-08-17 @ 21:31:16 http://cupida.blogg.se/

Det tåls att säga igen: bli inte dödade av djur!!


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0