chabba

gomorronz. typ- jag har varit vaken rätt länge endå, jag drömde nåt så jävla konstigt.. jag drömde att jag var ute å shoppade stekpannor, en teflonpanna skulle jag ha..

tror det här är ett tecken på att jag borde flytta hemifrån snart.. en av mina 32 kusiner ska förhoppningsvis flytta ur sin sjaskiga 1a nu här i höst om hon börjar plugga.. då ska jag sjaska ner den ännu mer kan jag lova er.

håll tummarna för jojje och permobil i drakbåtsracet nu.. idag...! jag orkade fan inte vara med ;)


- nu ska jag på erikshjälpen och göra en second-hand grab.

heya!

/Jålle
 
Av: Jesper 2008-08-09 @ 19:00:44 http://givingheadtothedead.blogg.se/

Måste man avsluta alla meningar med två punkter?



Sluta stava som man talar ditt olärda kräk!

Av: Mariell 2008-08-09 @ 20:08:32

hahaha, ägd av jesper här ovanför :P

heja "jojje"!


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0