dagens hora

jag gillar horoskop .. dom stämmer faktiskt rätt ofta för mig -
"Du får mycket gjort idag. Folk ser upp till dig och tar gärna en lektion i hur man blir så bra som dig, utnyttja gärna detta genom att ta betalt för lektionerna. "
..brukar det typ stå.. läser man sånt på morgonkvisten tror jag man automatiskt gör något liknande iaf.

Det äger att läsa eller höra positiva saker om en själv..  jag får höra det konstant- varje dag på jobbet.. mest från mekanikerna. jag borde bli mekaniker. det skulle iofs vara industri-mekaniker... bilmekaniker eller liknande är ett alldeles för ouppskattat jobb- med all rätt iofs.

på tal om rätt, motsatsen till rätt är FEL och nåt jag tycker är fel är att den fula kinesen inte fick sjunga.. om ni inte hört/läst har ni en länk om det här ---> Länk

EDIT: hon fick ju iofs sjunga.. men inte synas. fett med felande :(


/Jålle
 
Av: Mariell 2008-08-12 @ 22:20:19 http://cupida.blogg.se/

Jag sitter här och trånar och suktar efter en uppdatering...


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0