Fantasilöst

Hej sverige

jag har noll fantasi idag känner jag och för att finna lust sitter jag o läser igenom gamla msnloggar i hopp att finna något roligt att bjuda på. De ända roliga hittills är väll att jag va på raggningshumör 3e juli förra året men de kan jag inte bjuda på för de blir bara pinsamt för alla inblandade ;) ska fortsätta leta något av värde som kanske kommer upp lite senare.

Jag och jålle måste seriöst börja spåna på designen hårdare så amanda kan börja klippa o klistra, vi tar nog de där senare på gymmet idag känner jag, fast jag kanske ska åka ut till spikarna och åka wakeboard istället med orre och diverse annat folk men jag har inte bestämt mig än =) De behövs tyngd i båten säger dom så jag kanske rentav måste ställa upp.
Kan ju ta med kameran också så kanske de blir lite fina bilder också (mariell vill ju ha bilder).

tjo tjipp hockeyfripp!
 /jojje
 
Av: Mariell 2008-08-11 @ 20:23:03 http://cupida.blogg.se/

Haha, ja bilder uppskattas ju, annars blir det såååå trist ;) tänk om folk som läser det här inte vet vilka ni är, man vill ju veta hur ni ser ut, och jag kan behöva uppdateras, tänk om ni klipper eller nåt?! :P


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0