filmkväll

ikväll skulle jag, balta, jojje och min mamma se på film.. filmen sög och jag kommer inte ihåg vad den hette.
kan avslöja att 1 skådespelare från american pie var med... pinsamt

jojje skrattade dock stup i ett i ett i ett i ett




vi skulle sett sex and the city istället vafan!

/Jålle

Filmen vi såg hette The Promotion ! den va ju skit kul !!
Speciellt för att den inte var rolig överhuvudtaget så tränade jag skrattmusklerna (må hända att jag var trött och därför va på skratthumör), balta var typ försänkt i sömn och joel käka pingvinlakrits(djävulens påfund om du frågar mig)

Imorgon har jag fullspäckat schema ! b.la arbete > passfix > frisyrfix > alkoholfix > unitedmatch-pepp

loggen är fejk
/jojje
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0