Klocka



Fick min klocka på posten idag =) visst är den fager?

Det är en Manchester United Limited Edition 40 years in Europe Watch som jag har införskaffat mig.
Eftersom mitt största genuina intresse ligger i hand hos United så var klicket på "buy now" ett lätt, snabbt och klokt beslut, med limiited edition-stämpeln så blev ju allt i högre statusskala.
I slutet på oktober är de inplanerat en resa till Manchester och Teather Of Dreams (Old Trafford) för att se på riktigt kvalitativ fotboll =)
Resten av matcherna kommer att ses i fotbollssoffan som kan variera hem, antingen är de hos mig eller jålle.
Är du snygg eller bara har ett genuint intresse av att skaffa genuina intressen tveka inte att kontakta oss för plats i soffan

One love !
 /jojjo
 
Av: Jesper 2008-08-05 @ 16:45:12 http://givingheadtothedead.blogg.se/

grym klocka!!



en fråga bara... finns den i hetereo?

Av: ägare 2008-08-05 @ 17:07:16

du kan ju inte ta mina skämt på mig heller !

Av: Jesper 2008-08-06 @ 00:39:15

what comes around goes around som man säger


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0