Lunch

tja !
De här lunch på arbetet och jag behöver spröda på med text på bloggytan.
Jag och tjockskarsitter och tittar på OS via webtvn, jag avnjuter äpple, han sin omkrets. Ikväll ska jag ladda upp bilder kan jag lova ! måste bara få bilderna från wakeboardturen igår, jag va sjukt mycket bättre än vad jag trodde jag skulle vara, har trots allt inte åkt på ett år, klara de iaf 3 av 6 hopp :D de 3 misslyckade slutade i faceplant, magplask och ninjarollkrasch ;D  vet dock ej om de kom med på bild men de får vi alla se senare ikväll

snart ska nystrand simma 100m frisim, exciting stuff ! inte direkt för att han kommer ha någong chans om han går vidare för phelps tar guld garanterat.

nu ska jag hämta en apelsin, på återseende !
/jojje

  
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0