sunday = funday

söndagar är bra när man väl fått i sig den obligatoriska söndagspizzan och åter igen se världen klart till halvklart..
då klarar man av att spela basket, lära sig snurra en basketboll på fuck-you-fingret, försöka komma ihåg vad det dummaste man gjorde dagen innan var samt sukta efter chips å dip å sånt där..

har ni varit med om det nån gång förresten? man sitter å tänker på allt det goda man vill suga i sig.. chips å grejer.. sen när du köpt det så går allt i kras och man ångrar sig, så blev det för mig idag. pinsamt.

fyfan vad jag älskar att vara arbetslös.. jag hade hatat denna söndag om jag skulle upp å jobba imorgon.

veckans lista kommer nog om 30 min kanske.. eller liknande

/Jållr
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0