tar en listjävel

fan vad skönt det var att vakna upp i sin egna säng utan den iskalla luften från A/C'n och utan varken snygga, fula eller fulla tjejer brevid mig.
eftersom jag inte riktigt smält ihop veckans aktiviter eller kollat igenom alla sjukt roliga bilder så blir det bara en liten snabb lista..

ayia napas töntigaste bar - grabbarna grus
ayia napas sämsta wet T-shirt contest - den som våra finska grannar tog första och andra platsen på
ayia napas bästa nattklubbskväll - Skumpartyt.. lenare känsla mellan 200killars hudar har aldrig existerat
ayia napas roligaste fordon - vattenskoter!! hehe drömde om det inatt, så jävla kul
ayia napas fulaste tatuering - engelsmannen som hade tatuerat in DAN på höger arm och GER på vänster
ayia napas godaste middag - den blodiga 25 euro's steken från en mästerkock
ayia napas sämsta hotellrum - det med mens, bajs och knivmärken på väggarna och där varken toan eller duschen A/C'n funkade som den skulle..... D.V.S. vårat rum
ayia napas skönaste kommunikationssätt - min svenska.. haha fatta vad långt man kommer om man bara pratar svenska
ayia napas trevligaste dialekt - Mia, Natalie och Caroline's.. HällvättE vad gött

fråga mig IRL om ni vill veta om mer saker som hänt innan jag laddat upp bilder å sånt... bilder säger verkligen mer än 1000 ord


IM BACK MADDAFAKKAZS!!!!!!!!!!!!!!

/Jålle
 

Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0