torssta

haha gissa vem som försov sig idag igen.. jo jålle.
Det beror på 2 saker tror jag- först och främst för att mitt arbete är så förbannat tråkigt och Sven har så jävla trång hjärna,
sen beror det också på att jag vänjer mig lätt vid väckarklocksringsignalen.

Jag är nog Sundsvalls bäst betalde städare utan att överdriva förresten, usch vad konstigt det känns att säga att man är städare.. jag brukar alltid försöka glorifiera mitt arbete då någon frågar vad jag gör.
Jag brukar säga att jag ser till så att det inte börjar brinna... vilket är sant också. men i grund och botten så äre städjobb jag gör :)

ajuste! jag fick brev från försäkringskassan idag. Ett Europeiskt sjukförsäkringskort.. det ska tydligen vara bra nu när jag och mina idiotkompisar åker utomlands, nån kommer garanterat skada sig.... jag hade förresten ett sånt där kort innan- men jag blev rånad/tappade bort plånboken i höstas under nollningen/inspark på mittuniversitet..

på tal om det.. det är ju skolstart snart och om nån av er som läser ska börja på universitet eller liknande så rekomenderar jag starkt att gå på Nollningen. det är nog det roligaste jag gjort i hela mitt liv.. och nåt jag tycker alla ska vara med om nån gång i sitt liv :) passar alla åldrar bara man har lite barnasinne kvar.. det är garanterat det bästa sättet att lära känna nya människor. (jag läste förresten bara ett basår i brist på andra idéer)

hörs nån dag..
 / Jålle
 
Av: Mariell 2008-08-07 @ 19:21:38

Tack för att det var så många uppdateringar sedan jag senast läste :) hihi.

Gah, fatta att JAG ska på nollningen, jag är rädd, men jag har blivit försäkrad att jag slipper göra armhävningar på knogarna (som vissa killföreningar på min skola hade som inträdesprov) eller spela basket naken inför en fullsatt sporthall (ännu ett inträdesprov på min skola)... Kommer bli bäst!!

Bra grej att du sa åt mig, Joeeeeel.

Av: Professor balta(zar) 2008-08-08 @ 06:13:30

Har du äns heta arbeten din slyngel?

Av: Jesper 2008-08-08 @ 13:24:54 http://givingheadtothedead.blogg.se/

du gick ju knappt klart basåret.. eller du började ju knappt :P

Av: jålle 2008-08-08 @ 17:18:27 http://cowabungaalltso.blogg.se/

nej Professorn.. skulle va bra med heta arbeten samt traversutbildning.. det kan ha blivit strul med truckutbildningen också.. kan vara så att jag inte får C-truck.


Gör dig själv hörd!



Namn:

Kom ihåg mig?


E-mail: (publiceras ej)


Hemsida:

Dina ord:

Trackback
Till startsidan
RSS 2.0